2015. július 26., vasárnap

Cukkinis kaliforniai paprikás frittata

A frittata egy olasz reggeli,ami az omlett és a rántotta közötti átmenet.Különlegessége,hogy végső állapotát a sütőben nyeri el.Ezt az ételt én  nem csak reggelire készítem szívesen,hanem vacsorára is.Nagyon szeretem benne,hogy számtalan alapanyagból elkészíthető.



Hozzávalók

- 1/2 zöld kaliforniai paprika
- 1/2 sárga kaliforniai paprika
- 1/2 cukkini
- 2 szál újhagyma
-  4 db tojás
- 2 ek feta sajt (én Fitakit használtam)
- só
- bors
- friss bazsalikom
- friss metélőpetrezselyem
- olívaolaj

Egy serpenyőben olajat forrósítunk,közben az újhagymát felkarikázzuk,a cukkinit és a paprikát csíkokra vágjuk,majd a serpenyőbe dobjuk.Míg a zöldségek párolódnak,a tojást felverjük,sózzuk,borsozzuk,és hozzá adjuk az apróra vágott bazsalikomot.Ezután a zöldségek te öntjük a tojást,a fetát belecsipkedjük,és pár percig sütjük,majd a 180C fokra előmelegített sütőbe rakjuk,és ha lehet felső grill sütésre.Vigyázzunk,ha nem fém a serpenyő nyele,alufóliával tekerjük körbe.Amikor látjuk hogy szépen emelkedik a tojás és szép színe kezd lenni,már készen is van.Metélőpetrezselyemmel díszítsük.
Önmagába is tökéletes,de akkár szendvicsként is elkészíthető.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése